Home - Stichting GoedGeregeld

Stichting GoedGeregeld

OVERVIEW

The web page stichtinggoedgeregeld.nl currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have crawled twenty pages inside the domain stichtinggoedgeregeld.nl and found two websites interfacing with stichtinggoedgeregeld.nl.

STICHTINGGOEDGEREGELD.NL TRAFFIC

The web page stichtinggoedgeregeld.nl has seen varying levels of traffic all through the year.
Traffic for stichtinggoedgeregeld.nl

Traffic ranking (by month) for stichtinggoedgeregeld.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtinggoedgeregeld.nl

LINKS TO STICHTINGGOEDGEREGELD.NL

WHAT DOES STICHTINGGOEDGEREGELD.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtinggoedgeregeld.nl Mobile Screenshot of stichtinggoedgeregeld.nl Tablet Screenshot of stichtinggoedgeregeld.nl

STICHTINGGOEDGEREGELD.NL SERVER

Our crawlers discovered that a lone page on stichtinggoedgeregeld.nl took one thousand milliseconds to load. I could not detect a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
1 sec
94.126.66.48

We found that this website is operating the Apache server.

Home - Stichting GoedGeregeld

Stichting GoedGeregeld

PARSED CONTENT

The web page stichtinggoedgeregeld.nl states the following, "Wij ondersteunen volwassenen met forensischepsychiatrische, psychosociale en psychogeriatrische problemen in de thuissituatie." I saw that the website said " Mensen met verslavingsproblematiek, met een verstandelijke enof lichamelijke beperking, mensen in de laatste levensfase en gezinnen met meervoudige problematiek met huisvesting, financiƫn, sociaal functioneren, psychisch functioneren, zingeving, lichamelijk functioneren, praktisch functioneren en dagbesteding." They also said " Wat verandert er op 1 januari 2015." The meta header had Ambulant as the first optimized keyword. This keyword is followed by Begeleiding, Hulp aan huis, and Persoons Gebonden Budget which isn't as important as Ambulant. The other words stichtinggoedgeregeld.nl used was Thuisbegeleiding. Stichting GoedGeregeld is included but will not be viewed by web crawlers.

SEE SIMILAR DOMAINS

Stichting Grip op je leven

Ik zoek vrienden die me begrijpen. En heb daar hulp bij nodig. Ik zoek dagbesteding met dieren . Ik zoek een plaats waar ik me veilig. Voel en toch buiten kan spelen. De medewerkers van Grip bieden individuele begeleiding, groepsbegeleiding en dagbesteding op basis van persoonlijke betrokkenheid.

Stichting Hand Dienende handen voor zendelingen

Zendelingen vragen een auto aan en is die beschikbaar dan kan die voor maximaal een half jaar gebruikt worden. Komt de auto terug dan zorgt. Velen hebben een opdracht van de Heer gekregen om voltijd het evangelie bekend te maken.

Stichting Hand to Hand Werken aan een betere toekomst, een betere toekomst voor iedereen.

Overslaan en naar de algemene inhoud gaan. Werken aan een betere toekomst, een betere toekomst voor iedereen. Hand to Hand Kairaba nursery School. Vrouwen zijn de backbone van de samenleving. Door hen de helpende hand te bieden worden zij in staat gesteld om groenten te verbouwen en geld te verdienen. Geld voor eten voor hun gezin en voor de huur, kleding en scholing voor hun kinderen.

Harapan Weblog Actuele Informatie

Dit is een onderdeel van de Harapanwebsite harapan. Naar de Homepage van Stichting Harapan. Vanuit het uniformenfonds betalen wij jaarlijks een aantal schooluniformen voor kinderen uit arme gezinnen in de kampong Lanjo Rayo op Sumatra. Het geld uit dit fonds komt van incidentele donateurs en van de basischool de Notenbalk uit Harmelen.